Konu Bilgileri;
- » Konudaki mesaj sayısı : 4
- » Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)
Bu Sayfayı Paylaşın :
Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor
-
20-01-2021 23:56 #1
herkese selam arkadaşlar
sürekli olmasada eskiden olduğu gibi projelere devam ediyorum.
bu sefer bir kardeşimin AWD şase sini RWD ye çevirdim.
biraz uğraştırmış olsada emin olun buna değdi diyebilirim.
OVERDOSE DİVALL & sanwa m11x
Keyence AIRIA - PK Tachyon / Keyence LUXON BS Dual 7.5t
hpı savage flux hp - 2.4 ghz
https://www.facebook.com/groups/217143371720330/
-
23-01-2021 12:08 #2
-
27-02-2021 02:32 #3
-
05-03-2021 01:53 #4
Rwd de şase ağırlığı %70 arkada olması tavsiye ederim her rwd kullanıcısı gibi. çünkü ağırlığın olduğu yerde gücün olması demek dur kalk prensibinde kontrolun daha dengede olması demektir diyerek hazır değil kullanarak tecrübe edindiğimi söyleyebilirim.
o sebepten ötürü mümkün olduğu kadar ağırlığın arkada olması imkanlar dahilinde olumlu sonuçlar alınabiliyor..
yani belirli bişey yok. o an ya uprage parçalarla yada elinden gelen yetenekle yaptığın parçalarla motor esc pil gibi ünitelerin yerlerini değiştirmek mümkün olabiliyor.OVERDOSE DİVALL & sanwa m11x
Keyence AIRIA - PK Tachyon / Keyence LUXON BS Dual 7.5t
hpı savage flux hp - 2.4 ghz
https://www.facebook.com/groups/217143371720330/
Facebook Comments
Konu Bilgileri
Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)
Benzer Konular
-
Quadrotor Projesi
Konu Sahibi notredame Forum ProjelerCevap: 15Son Mesaj : 17-06-2014, 22:56 -
Skywalker X-8 + APM 2.6 Uav Projesi
Konu Sahibi Bisiklet Forum Bilgisayar Kontrollü Multicopterler ve Amatör UAV-İHACevap: 8Son Mesaj : 19-12-2013, 14:46 -
quadrotor projesi
Konu Sahibi ati_kartal Forum ProjelerCevap: 0Son Mesaj : 12-05-2013, 18:57 -
Led Far Projesi
Konu Sahibi sururi Forum ElektronikCevap: 5Son Mesaj : 08-03-2013, 23:45 -
Mq-9 reaper projesi
Konu Sahibi hakim212 Forum Yeni BaşlayanlarCevap: 17Son Mesaj : 05-07-2011, 14:39