ankarada alternatif pist


Konu Bilgileri;


  •  » Konudaki mesaj sayısı : 21
  •  » Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Sayfayı Paylaşın :


Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor


Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

  1. #1
    ankarada hem offroad hem onroad icin alternatif bir pist olarak kullanabilceğimiz bir yer var,asfalt kalitesi onraod icin yeterli fakat zemin düz değil.yokuşlu falan bi yer,offroad içinse aslfalt dışında heryer toz-toprak olduğu için daha uygun.oran sitesinde yüce kolejinin arka kısımları falan hem boş hemde fena değil.daha ziyade off road için uygun.
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  2. #2
    Nasılda sevinerek okudum alternatif on road diye! Gecenlerde birazcık toza girdim anında difrasiyelin sesi değişti. Supur dişlileri arasına küçük bir taş parçası girmiş neredeyse supur elden gidiyordu. Keşke bahsettiğin yer yakın olsaydı bizim evede yakın. Buluşurduk ne güzel...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  3. #3
    nerde oturuyorsun ki? dediğim yer gölbaşından daha yakın da tabi oturduğunuz yere göre göreceli bi kavram aslında.off road un varsa çok eğlenceli olur orası.
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  4. #4
    Hİpodroooooooooooooooooommmm
    (059K0469) MUGEN MTX-4 with NovaRossi NSR12S3 Engine

  5. #5
    Dikmende oturuyorum, gölbaşına bir nebze yakın olmasına rağmen piste gitmek çoğu zaman zor oluyor. Hipodruma gelince, ilk başlarda çok hoşuma gidiyordu ama orada yapılacak tek şey hız yapmak. Sadece dümdüz gidiyorsun birde görevlilerle uğraşması var. Son gidişimde hayli canımı sıktılar. Pistin verdiği tadı kesinlikle vermiyor. Ofroadım da olmadığı için sanırım en iyisi gölbaşı...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  6. #6
    bende dikmendeyim,dediğim yer yakın aslında dikmene,oran sitesinde yuce kolejinin arka kısmı
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  7. #7
    Eminim yakındır ancak bende ofroad yok. En ufak toz toprak benim arabanın canına okuyor. Arada bir dikmen vadisine gidiyoruz Bond ile birlikte. Biraz köpek gezdirir gibi olyor ama yinede akşamarı yapacak bir şey bulamadığımızda hoş oluyor...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  8. #8
    abi ben senin dediğin yerde oturuyorum. aslında ayın 3ünde temelli geliyorum oraya. yüce kolejinin arkasındaki yer cidden güzel bi yer. eğer oraya gelirsen ben ve yiğite bi haber et gelelim. kim ben ayın 3 ünden sorna gelebilirm
    (059K0469) MUGEN MTX-4 with NovaRossi NSR12S3 Engine

  9. #9


    mehmet,

    geçen yarışa geldiğimizde, akşam yemek yedikten sonra biraz dolaşalım dedik, o sırada dikmen vadisine geldiğimizde, hepimizin aklında burada ne güzel araba kullanılır geçiyordu. biraz düşündük ama gece vakit geç olmuştu üşendik. demek ki olabiliyormuş hem alan büyük hem temiz hem de asfaltı kaliteli. bence gayet uygun bir yerdi rc ler için gördüğüm kadarıyla

  10. #10
    Aslını söylemek gerekirse öyle mükemmel bir yer değil. Haklısın zemin dümdüz ama yol biraz dar. Arada bir duvarlara ve banklara sakız olmak mümkün oluyor. Daha çok gidecek bir yer bulamadığımızda ve hava karardıktan sonra araba kullanmak isetrsek gidiyoruz oraya. Aydınlatmanın yeterli olduğu yegane yarlerden biri o yüzden gece 12:00'de bile gittiğimiz oluyor. Halk gayet memnun kimsenin şikayeti olmuyor. Güvenlik ise saat çok geç ise bizimle sohbet etmeyi tercih ediyor. Hatta belediye başkanın evinden bir gece telsizle şikayet ettiler gürültü oluyor diye, güvenlik şefi ise kimse karışamaz burası park dedi ve kullanmamız için ısrar etti. Kısacası güzel bir yer, hemde yürüyüş yapmış oluyoruz sizlerede tavsiye ederim...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  11. #11
    dikmen vadisinden mi bahsediyorsunuz?
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  12. #12
    Evet dikmen vadisinden bahsediyoruz...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  13. #13
    yeni bir pist buldum ankarada,armadanin go kart pisti.boşken yarışılabilir.
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  14. #14
    Alıntı M_tech Nickli Üyeden Alıntı
    yeni bir pist buldum ankarada,armadanin go kart pisti.boşken yarışılabilir.
    Biraz bahsedermisin? Armadada gokart pisti olduğunu bile bilmiyordum. Ne zaman dolu ne zaman boş oluyor? Sence kullanmamıza izin verirlermi? Merkezi bir yer olduğu için hoşuma gitti...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  15. #15
    aramadanın yanında açık otoparkın bir kısmını go kart lar için yapmışlar.sabah erken saatte yada gece boş olur ki zamanın varsa eger gün içinde bile boşluk olabiliyor.çünkü devamlı yarışan falan yok.izinde bir sorun çıkacağını sanmam,bir uçtan koy arabanı oyna gitsin.ne diceyecekki adam yani.millete de eğlence çıkar.
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  16. #16
    Buna sevindim. Yeni pillerim ve kumandam gelir gelmez gideceğim. En geç cuma oradayım. Teşekkür ederim bildirdiğin için...
    NTC3 Factory Team
    Traxxas Revo 3.3
    Ofna Ultra Mbx

  17. #17
    sorun değil,biraz gelişsin şu iş turkiyede yeter
    Hpi RS4 3 Evo + Nissan 350Z
    Robbe Diabolo Brushless
    Copter-X 450 AE V2
    Aquacraft SuperVee 27 Nitro

  18. #18
    arkadaşlar bayramdan sonra bi buluşma yarış düzenlesek mi.....

  19. #19
    Alıntı zekai06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bayramdan sonra bi buluşma yarış düzenlesek mi.....
    ii olur ben buyuk ıhtıma katılırım ama nerde??

  20. #20

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Ankarada On-Road Pist
    Konu Sahibi EgeAnkara Forum RC Pistleri
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 22-09-2021, 11:39
  2. balsaya alternatif ?
    Konu Sahibi mustafamurat Forum Püf Noktaları ve Faydalı Bilgiler, Sık Sorulan Sorular
    Cevap: 24
    Son Mesaj : 28-03-2011, 23:51
  3. Ankarada off road pist
    Konu Sahibi burakteke Forum RC Pistleri
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 21-01-2010, 21:54
  4. Ankarada pist ya da Sürülebilecek alan ???
    Konu Sahibi cootai Forum RC Pistleri
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 27-11-2008, 17:33
  5. Cevap: 1
    Son Mesaj : 28-03-2005, 00:54

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •