TT Mini Titan E325 BurAda Buluşalım
Konu Bilgileri;
- » Konudaki mesaj sayısı : 610
- » Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)
Bu Sayfayı Paylaşın :
Toplam 610 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
-
16-12-2008 18:25 #1
Kardeş başlığımız"T-rex 450 Se V2 Burda Buluşalım" dan güç alarak tüm titancıları dertleri, sorunları, önerileri, fikirleri, resimleri ve video ları ile bu başlık altında toplasak güzel olurmu arkadaşlar ?
Bu zamana kadar kardeş modelimiz Trex ile ufakta olsa şaka yoluyla sürtüşmelerimiz oldu ama bunlar hep modelci arkadaşlarımız ile olan samimiyetlerimizden, şakalaşma yoluyla yapılan espirilerden doğmaktadır.
Nasıl biz TT ciler Align başlıkları altında yazılarımızı yazdıkysakta aynen bu başlık altındada Aling cı tüm arkadaşlarımızı görmek istiyoruz. Sonuçta hepimiz modelciyiz. Tepemizde ve arkamızda dönen bir pal takımı var.
Umarım bu başlık, heli de başlangıç seviyesini atlatmış, 6ch tek rotorlu bir heliye geçme cesaretinde bulunan tüm arkadaşlara hayırlı olur.Konu emo23 tarafından (16-12-2008 Saat 18:35 ) değiştirilmiştir.
-
16-12-2008 19:09 #2
Hadi bakalım titancılar hayırlı olsun başlığınız
Fly 3D crash proudly...T-Rex 600 NSP ___ T-Rex 450 SE V2 ___ CopterX 450 SE V2 ___ T-Rex 500 ESP
Low Wing Trainer ___ P-51D Mustang ARF
JR DSX9 Limited Edition
-
16-12-2008 19:15 #3
Emrah senin Mini Titan yolda galiba
Amatörler ekipman isterler, profesyoneller para isterler, ustalar ise ışık isterler...
www.photographyturkiye.com
www.multikopterdukkani.com
www.rchelidergisi.com
-
16-12-2008 19:31 #4
EMRAH abi iyiki bu konuyu açtın bu başlık altında toplanmamız,videoları,resimleri buraya koymamız çok daha iyi olacak
-
16-12-2008 19:34 #5
forumda heli bölümünde çok bilgili, tecrübeli arkadaşlar var. bu arkadaşlardan tek ricam var. birbiriniz ile yazışmalarınızda herkesin anlayabileceği, bizlerinde başlangıç düzeyindeymişiz gibi, bu işe yeni başlayan arkadaşların kafalarını karıştırmadan, onlara göre karmaşık, bizlere göre basit gelecek soruları sormasına imkan vermemiz gerektiğidir.
yeni başlayan bir arkadaşımız hiç çekinmeden, ayıplanacak gibi bir his içinde olmadan sorusunu sorma rahatlığı içinde olmalıdır.
Yeni Titan ım 1-2 hafta içinde elimde olacak. Kit i TR den diğer elektronik aksamını y.dışından ısmarladım. Malzemeler elime ulaşır ulaşmaz her zamanki gibi geniş bir resim ve video arşivi ile (aynen HBK2 video arşivi gibi) sıfır bilgide bir heli modelcisinin anlayacağı şekilde A dan Z ye kadar elimizden geldiği kadar herşeyi basitçe anlatmaya çalışacağız. Çalışacağız diyorum bu konuda Cenk kardeşimede çok iş düşüyor.Kendisi kamera karşısında oldukça fotojenik çıkıyor.
teşekkür ederiz has alyancı kardeşimiz.
Konu emo23 tarafından (16-12-2008 Saat 19:37 ) değiştirilmiştir.
-
16-12-2008 19:35 #6
Emrah yakinda bir Oscar alirim heralde jon dalinda
Amatörler ekipman isterler, profesyoneller para isterler, ustalar ise ışık isterler...
www.photographyturkiye.com
www.multikopterdukkani.com
www.rchelidergisi.com
-
16-12-2008 19:39 #7
-
16-12-2008 19:47 #8
Bu baslik altinda 2 farkli bizzat denedigim ve test ettigim Mini Titan konfigurasyonunu paylasmak istiyorum.
Bu konfigurasyonlardan ilki 6 kanalli helikoptere yeni gececek arkadaslar icin. Stock bir Mini Titan'a elektronik ve pil ekleyerek 6 kanala alisma ve gecis helikopteri amaclayacagiz.
Ikinci konfigurasyon ise an itbariyle kullandigim ve uzerinde elimden geldigince "deney" yaptigim 3D performansini arttirmak amacli modifiye edilmis bir Mini Titan. Gereksiz gosteris parcalari veya elektroniginden uzak ve guzel ucmasi amaclanan bir model. Bu yuzden diger modellere gore daha ucuz olacaktir.
Ikinci modelin, ilk modelin modifiye edilmis hali olmasi nedeniyle helikopterine hakimiyet saglayan arkadaslar git gide bu konfigurasyona donebilirler.
Parcalarin ve Helikopterin tamamini yurt disindan alacagimizi/siparis edecegimizi varsayarak yapiyorum listeleri.
Duzenli olmasi acisindan bu iki konfigurasyonu 2 farkli mesaj altinda detayli olarak yazacagim. Bir, iki gune kadarda elime gececek Gyro ile ikinci konfigurasyona ait videolar cekip eklemeyi dusunuyorum, boylece elin gavurunun ne fena uctugunu degil de, aramizdan birisinin nasil uctugunu gosterip daha "realistik" ve market kaygisindan uzak, kullanici yanlisi bir arastirma hedefliyorum.
Mini Titan'a yapilacak olan 3D modifiyeleri aslinda pekcok helikopter icin ayni oldugundan dolayi eminim bilgiler Mini Titan disindaki (zavalli) 450 sinifi helikopter kullanicilarinada yardimci olacaktir (tabii ki satasmadan edemezdim).
Konu PhnX tarafından (16-12-2008 Saat 19:50 ) değiştirilmiştir.
Raptor 90 3D (OS91HZ pump, Muscle Pipe 5 90, ATG, SolidG BLS251, Ds610, Radix SB)
Klone 50(OS50H, Klone muffler, s9252, Logictech 6100)
Mini Titan e325(Hxt900,GP750 Ds520)
JR DSX 9 Limited Edition
-
16-12-2008 20:06 #9
-
16-12-2008 20:36 #10
MUHAMMET abii alalım birtanede mini titan arttıralım titan sayısını ve ben merak ediyorum sitemizde kaç tane mini titan kullanıcısı var ve ayarlar konusunda paslaşalım...
EMRAH abii titanın şimdiden hayırlı olsun merakla bekliyorum eminim çok güzel uçuş videoları tanıtım videosu ve fotografların bizede büyük faydası olacagını düşünüyorum aslında bende 3d ayarlarını yapmak en azından ufak ufak denemeler yapmak istiyorum ayarlar olur ise eminimki ben dayanamıyacam deniyecem sonu ne olursa
-
16-12-2008 21:38 #11
phnxin verecegi konfigurasyonları beklerken ben de butcesi uygun olanlara su iki servo seti tavsiye ederim.
http://www.helidirect.com/product_in...oducts_id=7958
http://www.helidirect.com/product_in...oducts_id=8267mcp
wk 4#3
wk 4g6 spektrum ar6300 - spartan quark - hp08 outrunner
gaui ep100pro
trex450sev2 neu 1107 motor 4s
-
16-12-2008 22:21 #12
konuyu bu akdar aktif etmeyelim arkadaşlar "alyancı" lara ayıp oluyor
Fly 3D crash proudly...T-Rex 600 NSP ___ T-Rex 450 SE V2 ___ CopterX 450 SE V2 ___ T-Rex 500 ESP
Low Wing Trainer ___ P-51D Mustang ARF
JR DSX9 Limited Edition
-
16-12-2008 22:23 #13
Gunesh ordan 10-12 alyani uzatir misin
Amatörler ekipman isterler, profesyoneller para isterler, ustalar ise ışık isterler...
www.photographyturkiye.com
www.multikopterdukkani.com
www.rchelidergisi.com
-
16-12-2008 22:30 #14
Mini Titan kit ile karbon ana paller ve plastik kuyruk palleri geliyor.
eveeeet soru 1 - varan 1
ana pal ve kuyruk pallerinin ahşap, plastik veya karbon olmasının artıları nelerdir eksileri nelerdir ?
-
16-12-2008 22:38 #15
Ahsap en iyisi.. Kirilinca sominede yakariz hem
Amatörler ekipman isterler, profesyoneller para isterler, ustalar ise ışık isterler...
www.photographyturkiye.com
www.multikopterdukkani.com
www.rchelidergisi.com
-
16-12-2008 23:12 #16
ana pal olarak söylersem tecrube ettigim kadarıyla plastikler esniyor,ahsaplarda esneme yok fakat helide ahsap pallerle karbonlara kıyasla bariz bir hantallık oluşuyor.
karbondan sasmayın derim ben nacizane, en hafifi ve en incesi en iyisi...mcp
wk 4#3
wk 4g6 spektrum ar6300 - spartan quark - hp08 outrunner
gaui ep100pro
trex450sev2 neu 1107 motor 4s
-
17-12-2008 00:23 #17
plastik ana pal rezalet gibi. ahşap iyidir. scale uçuşlarda iyi. fiyat performans olarka en iyisi bence fiber glass. baya iyiler.
Cenk abi buyrun size tüm alet cantamı vereyimFly 3D crash proudly...T-Rex 600 NSP ___ T-Rex 450 SE V2 ___ CopterX 450 SE V2 ___ T-Rex 500 ESP
Low Wing Trainer ___ P-51D Mustang ARF
JR DSX9 Limited Edition
-
17-12-2008 01:19 #18
titanı kit olarak alınca acaba yanında motor için dişli veriliyormu yoksa dişli de mi sipariş etmek gerekiyor?
Hirobo SRB Quark
-
17-12-2008 01:26 #19
Abii bence ahşap pal kırımda anında kırılıyor ve parçalanıyor bu bence avantaj benim kırımımda mesela bana söyledikleri aynı kırımı carbon palle yapmış olsan kafayı komple dagıtırdı pal kırılmaz dönmeye devam eder ve bütün aksamı parçalardı boom da dahil yenii ögrenenler mesela benim için abii şuan ahşap ideal...
İlerlettikten sonra 3d yapmaya başlayınca mutlaka carbonne alsam acaba ?
-
17-12-2008 02:45 #20
Karbonfiberden imal edilen paller esnemezler(bazi dandiri modeller haric). Esnemeyen pal daha guclu "yol tutusu" ve komutlara daha cabuk tepki saglayacaktir. Ayni sekilde ani gelen bir ruzgarda paller esnemedikleri icin Helikopterin dengesi kayboluyor gibi gelebilir kullaniciya. Onden gelen ruzgar helikopterin burnunu yukari kaldiracaktir.
Tahta paller esnek sayilirlar. Karbonfiberlere gore daha agirdirlar(yine genel konusuyoruz agir karbonfiberlerde var). Esnek pal helikopterin daha bir gercek gibi ucmasini saglayacaktir. Demin verdigimiz ornek gibi onden vuran ruzgar durumunda pal esnedigi icin helikopter burnunu kaldirmayacak bunun yerine geriye dogru gezinecektir.
Fiberglass pallerin 325mm ve 425mm'de 3D amacli kullanilabildigini biliyorum ancak 600mm ve yukarisinda 3D amacli bir fiberglass pal gormedim. Yaygin degiller. Zaten Fiberglass yapi itibariyle Karbonfiberden daha agir olacaktir. 3D performansi icin istenmeyen bir durumdur.
Agir paller otorotasyon sirasinda daha zor hiz kaybederler. Bu yuzden tahta paller ile genelde daha kolay otorotasyon yapilir. Hafif paller ani aci degisikliklerine daha net cevap verecektir. Pitch pump sirasinda helikopteri daha yukari firlatirlar mesela. Ayni sekilde hafif pal ile helikopter, cyclic komutlara daha fazla tepki verir. Hafif pal ile otorotasyon zorlasir.
Tahta pallerin havaya surtunmesi daha fazla oldugu icin ayni throttle degeri ile helikopter daha az kafa hizi elde edecektir. Bu durumda Karbonfiber pallerin daha verimli oldugunu soyleyebiliriz.
Tahta pallerin en guzel ozelligi bir kirim aninda masrafi dusurmeleri. 50 sinifi helikopterlerde alan turu ve hover, daha asagisi modellerde ise tum manevralar icin tahta paller kullanilabilir. Tahta pal kullanirken dikkat edilmesi gereken husus tahta pallerin guvenli oldugu maksimum bir kafa hizi oldugudur.
50'lik helikopterler icin bu deger 16oo devirdir. Daha fazlasina ihtiyaciniz varsa karbonfibere gecmeniz gerekir.
Bir kirim aninda pallerin kopup etrafa gitmesi KESINLIKLE ISTENMEYEN BIR DURUMDUR. Bu hususun biraz ustune basmak istiyorum; KESINLIKLE ISTENMEYEN BIR DURUMDUR. Acik olmasi icin bir kere daha yazmakta yarar gordum, kirim aninda paller KESINLIKLE kirilip ayrilmamalidir.
Kirim aninda pallerden birisinin yarisinin kopup gitmesi ilk olarak etraftaki insanlar icin tehlike arz eder. 50'lik bir helikopter icin konusacak olursak, 238 km hiz yapan palin yerinden kopup uzerinize gelmesini ister misiniz? Kesinlikle etraftaki canlilar icin tehlike arz eden bir durumdur.
Ayni sekilde kirim aninda pallerden birisinin yarisindan kopup firlamasi kafada inanilmaz bir balans eksikligi yaratacak ve helikopterin kendi kendisini parcalamasina neden olacaktir. Pal kirilipta yerinde kalirsa eger hasar kuyruk borusu ve ball linkler ile sinirli kalabilir.
Karbonfiber pallerin hepsinin icinde kokten uca kadar uzanan cubuklar vardir. Bu cubuklarin amaci kirim aninda karbonfiber palin saga sola ucmasini onlemek ve tehlikeyi dusurmektir.
Bilmemkac metre yuksekte pallerim kuyruk borusuna carptiginda ayni seyi bizzat yasadim. 3D amaci pal kullanmiyordum ayrica dampenerlarimda esnekti. Pallerin cok fazla kirilmamis olmasi hasari buyuk olcude azaltti. Kuyruk takimi, shaftlar ve kafada sadece bir tane ball link hasari vardi.
Ayni sekilde kirim geciren birisinin helikopterinin resminide koyuyorum. Yine sorun havada boomstrike. Bu sefer paller havada kirilmis.Raptor 90 3D (OS91HZ pump, Muscle Pipe 5 90, ATG, SolidG BLS251, Ds610, Radix SB)
Klone 50(OS50H, Klone muffler, s9252, Logictech 6100)
Mini Titan e325(Hxt900,GP750 Ds520)
JR DSX 9 Limited Edition
Konu Bilgileri
Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)
Benzer Konular
-
Mini Titan E325 - Motor, Esc, Pil tavsiyesi
Konu Sahibi sonneillon Forum 5+ Kanallı Mini ModellerCevap: 5Son Mesaj : 04-05-2011, 08:54 -
Reflex XTR için Mini Titan E325 SE
Konu Sahibi kench Forum Simülatörler ve Diğer YazılımlarCevap: 0Son Mesaj : 16-02-2009, 14:33 -
mini titan e325 ?
Konu Sahibi zx6r Forum 5+ Kanallı Mini ModellerCevap: 20Son Mesaj : 10-11-2008, 02:23 -
Thunder Tiger Mini Titan E325
Konu Sahibi Messerschmit Forum GenelCevap: 4Son Mesaj : 20-06-2008, 02:45